All is WELL


nur anisah nasuha. anak buah saya yang nun jauh di sarawak.. rindu kat dia tulusly.

Salam pagi..

hari yang mendebarkan sebagai seorang kawan kepada kawan . Hari apa ni?

jawapan : hari ini saya nak keluar dengan kawan untuk "shopping" (tak tahu nak buat nada apa)

selalu wikend saya bersama akhwat. hari ni saya terpaksa akur dengan ajakan mereka sebab stok makanan saya sudah habis dan banyak lagi perkara yang harus disettlekan. lagi pula mereka ajak dengan sungguh2, saya tak dapat nak tolak muka kesian mereka.

saya rasa kalian tahu kenapa saya rasa seperti ni...

semalam juga saya dapat mesej yang buat saya rasa nak pengsan berkali-kali. kepala saya mula sakit. tak tahu kenapa. mungkin kerana terlalu terkejut . tapi in shaa Allah saya mampu doakan yang terbaik buat dia.

RAIHANAH ZAKARIA

dia bakal bernikah 10hb ni. memang saya anggap dia macam kakak kandung saya sendiri. saat kami bersetuju bahawa "kita berempat adalah adik beradik" . dia akhwat yang saya kenal dari awal ditarbiyah, dan paling kenal saya mungkin. Barakallah.. moga Allah mudahkan segala urusan dia...

********************

saya nak promote blog nih

http://invest4ummah.blogspot.com/


(ada orang baca ke blog aku ni.. maaflah kalau tak terpromote)

ia nampak baru.. saya suka susun katanya. ia lebih kepada bercerita, hasil gorengan yang bagus lebih2 lagi ditambah sedikit dengan bawang goreng. boleh buat novel nih. hantar kat SINERGI dan majalah len pun baguih.

sekian..

p/s : teruja dia suka pakai sneakers.







Comments